torsdag 6. desember 2007

"Tåleddet henger fast i..."

Akkurat hima frå lesesalen. Eg må sei det har vore ein svært produktive dag! Eg kom meg nemlig tidlig opp! Mesteparten av dagen blei brukt til lesing og pugging m/tegning på lesesalen før eg hadde ein liten "date" med denna karen her:
Og det viste seg å vær ganske lærerikt!

Utruligt kor møkje lettare det e å pugga knoklar på et skjelett enn det e på tegningar!
Vel, det va ein grunn te at eg ønska meg et skjelett te bursdagen sjøl om ingen tok meg seriøst!

Nå ska eg ha meg ein runde på å pugga musklar, men så va det denna klisterhjernen så rett og slett va bortevekk då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Anders som jeg bor med ønsker seg også skjelett.. :p

Astrid sa...

Eg hørte ingenting om skjelettønske! Eg hadde et nøkkelringskjelett ein gong, d sko du hatt! Tenk så grett å ha d med seg øve alt ;)