onsdag 2. desember 2009

Lang lang lesedag...

  • Motivasjonen e på plass igjen.
  • Det e kos å sitta på lesesalen:)
  • Julelunsj med fysio e gull!
  • Konsentrasjonen e tidvis ganske bra, med unntak av dei gongene eg og Eirin sitte og sende lappar te kvarandre;)
  • Sjøl om folk e stressa e det god stemning på skulen!
  • Kollokvie e vel anvendt tid!!
  • Toro ferdigmiddag gjere at eg holde ut;)
  • Kaffi e GODT! Ekstra godt smake det når det e Fairtrade, sjøl om det e i pulverform. Smake derimot ikkje så godt om vannmaskinen lure meg sånn at eg får kaldt vatten attåt pulverkaffien...
  • Tiå går alt for fort, eg rakk kje å lesa alt eg sko i dag, men nå jagde Henrik meg ut av lesesalen for nå stengte den, så då blir det ein times tid te her hima...
  • Eg kan ingenting!
  • Kan visst nåke allikavel...
  • Egentlig e eksamenperiodar litt kos, eg komme te å savna det te neste år! (Bare litt altså!)
  • Det e litt sjølmotsigande å sitta å lesa om fysisk aktivitet og det metabolske syndrom når eg faktisk sitte på rævå heile dagen og bare ete...
  • Eg drikke masse --> og går så masse på do at i dag har eg sikkert brukt opp alt det dopapiret HiB hadde budsjettert for desember!

Julelunsj:)
Ester, Eirin og Ingrid nyte bla. varm eggerøra, pepperkaker og julamusikk:)


Kollokvie johoo! Hjelpe å dela litt kunskap, og som det blei sagt i dag; hadde me hatt eksamen i lag hadde me  minst fått ein A! Synd me ska sitta kvar for oss å skriva på fredag...


1 kommentar:

Anonym sa...

Dodama er ei linselus!