søndag 6. desember 2009

Endelig kom adventen til Fjøsangerveien!

Leiligheten har vore prega av eksamenslesing i det sista, og det einaste tegnet til advent har vore flaxkalenderane mine på magnettavlå (eg har forresten vunne 60 kr tilsammen på kalenderen eg fekk av Randi og Tor Jørgen, takk takk, eg vinne aenkvardag, og like trenden!).

Men nå begynne presset å letta litt i og med at eg og Lillian e ferdige med litt av vårt eksamensstress, så nå e det blitt advent her sjå oss og! Stjernå e oppe, og staken e på plass i vinduet, på bordet e det komt ein fin adventsdekorasjon, og på dørene og i kjøkkenvinduet henge det dekorerte pepperkaker, det står julastjerner på benken, og ikkje minst - julatonane har inntatt høytalerane!

Ventetiå e her, me vente igjen på barnet i krybbå, vår Frelsar og Konge!



2 kommentarer:

sindrerolv sa...

Jeg ser du har tegnet en K for Kristian Irene, Lillyjetz har tegnet en E for Ewats, så da er spørsmålet hvilken bokstav Wikky jobber med inni pepperkaken sin :D

fru Jørgensen sa...

Me prøvde å lokka nåke ut av na, men hu skreiv bare god jul...