søndag 18. oktober 2009

Spennande dag i mårå!

For då komme nemlig Victoria endelig him ette 5 veker i Israel, og me ska trekka praksisnummer og TURNUSnummer!!!

Nå kan me snart laga middag samen igjen alle tri:)


Eg e så spent at eg holde på å... ja vett kje heilt, men spent e eg jaffal! Eg e ikkje kjempegira på å gifta meg og flytta samen med min kjære, for så å flytta frå an igjen ette 2 veker for å begynna i turnus...

Nummeret me trekke vil kun gi ein peikepinn på kordan me ligge an, for me ska kje velga turnusplasser før i mars. Uansett gir trekningå litt meir visshet om kjangsen for å havna i Bergen e der, om an kanskje e der, eller om det mest sannsynlig blir i Finnmark, indre Fjaler, Egersund eller ein eller aen lignande avkrok! Trur forresten Kristian e endå meir spent enn eg e!

Satse på at detta blir reaksjonen på mandag ette at turnusnr e trekt!

4 kommentarer:

Johanne Pauline og Torgeir Hauge sa...

Kjempemasse lykke te altså! Håpe det blir Bergen!!!! Me vil jo ha dåke her... og når dåke gifte dåke, så e det et must å endelig få bu ilag!

fru Jørgensen sa...

Og eg e veldig klar for å vær her og!! Og veldig klar for å flytta i lag med mannen min:)

Anna sa...

Lykke te, Irene! Eg hadde jo syns det va kjekt hvis dåkke havna i Stavanger da!!:)

fru Jørgensen sa...

Du ska kje sjå vekk frå at det blir Rogaland Anna, for med det nr eg fekk blir det jaffal kje Bergen te neste år!