torsdag 22. oktober 2009

Sammen i kjærlighet

I går va eg og Kristian på parkveld med Navigatørene - "Sammen i kjærlighet".

Det va ein utrulig fin kveld med ein veldig flink kursholdar. Viktig tema å prata om og tenka øve, det anbefales å få med seg nåke sånt! Ikkje fordi ein nødvendigvis har så mange problemer, men fordi det kan vær et godt redskap når ein begynne samlivet sammen. Me glede oss allerede te neste kursskveld!

"Gresset er alltid grønneret på din side av gjerdet bare du husker å vanne det!"


Veldig kjekt va det å få med seg Johanne og Torgeir og:) Det e morsomt å utveksla erfaringar og sjå at andre ofta har det på samme måte, både på godt og vondt! Både Torgeir og Kristian påstår for eksempel at me jentene ikkje har lika modne smaksløkar så dei, bare fordi me ikkje vil ha blåmuggost og denslags svineri... hørrt nåke sånt tull?!

4 kommentarer:

Siv-Iren sa...

okei bare for å komme med en liten komentar på smaksløkene her, så har jeg lært på skolen at jenter har bedre luktesans og smaksløker enn gutter.

Maria sa...

Likte slagordet ditt Irene, måtte bare legga d inn på fjesbokå :)

fru Jørgensen sa...

Takk Siv-Iren, det ska eg slå i bordet med neste gong! Eg stole meir på deg som nesten e ferdig utdanna førskulelærar enn to stk som kun har høg alder å bruka som argument;)

Maria: ja eg og syns det va veldig bra, rappa det av han som holdt kurset i går, Ole-Magnus Olafsrud;)

Christine=) sa...

Hei...kjipt me tunusnummeret, men alt fikse seg!!! Kjekt å lesa ka du drive tiå di me..me har d veldig bra her nere og tiå går alt for fort!! Glede meg te å treffa deg når eg e heima igjen!! Goe klem