mandag 21. april 2008

Tilbake i solskinnsbyen Bergen

På fredag va det tid for å sei hade te dei hima, og setta seg på bussen te Bergen igjen:) Det har vore godt å vær hima, men det va fantastisk å komma te Bergen igjen og!

I det eg runde hjørna opp mot leiligheten ser e dei andre to frøknene sitta på taket og nyta solå, så eg heiv frå meg sekken og satte meg opp for å nyta siste rest av ettemiddasssolå. Fjas og tjas med jentene igjen! Digg! Komme te å savna taket vårt når me flytte te sommaren!

På fredag va det duka for F-fest med KRIK, der alle sko kle seg ut som nåke som begynne på f... Midt i utkledningå dukka Kristian opp med blomster te meg, siden me hadde vore i lag i 5 mnd:) Tiå går fort, men så bra det har vore!

f-festen va det mange fantasifulle, festlige og flotte forkledningar å finna.
Kalvasteikå smelta på tungå, det va herlig å treffa krik-folkå igjen, og få dansa litt swing, sjøl om det e leeenge siden sist, og e har glømt ut masse! Greit at guttane e goe te å føra! Det blei foreslått for Kristian (ikkje frå meg!) at han kunne gå som foresatt, men det ville han ikkje... I god krik-ånd va det masse goe kaker, og kvelden va uten tvil ein suksess!

Runi like å strippa, han hørrte te flyttebyrået (legg merke te Lars som sjekke utstyret (?) i bakgrunnen...)
Kjetil va egentlig bare kleisen syns eg, men eg trur han va nåke sånt som fargerik, frekk og freidig
Fira flotte fear!
Fotografen Karin, i bakgrunnen ser du ein av Flintstones
Lars og Sindre, resten av flyttebyrået, flytta på Henrik, som va feit og go!
Fysioterapeuten og den eine fartsdumpen!
Den herlige fire-åringen vår! Burde vunne pris for beste innlevelse...
Flyttebyrået flytte fjernsynet! Som forresten vant premie for kostymet sitt!
Dei fargerike lykketrollå Astrid og Solveig.
Herlig fest jenter, godt jobba!
Fartsdumpane Lillian og Ingebjørg
Ting har skjedd mens eg har vore hima... et av dei nye KRIK parå, Fantasiløs 1, Torleif og ein av feane, Ingrid:)

Lørdagen blei ikkje nåke mindre god, med is på bryggen, litt Salem om kvelden før me tok turen opp ein god gjeng te Richard og Ingebjørg, koselig! Og på søndag nøyt me igjen solå, grilling og brettspel på terassen te Richard og Ingebjørg, føle nesten eg har hatt ferie eg!

Anbefale å ta ein tur innom bloggen te Lillian for flærre bilder!

Ingen kommentarer: