torsdag 17. april 2008

ps, I love you

Nå e bokå eg elske komt på kino. Det e ei herlige god-bok som har fått meg te både å grina og le høgt. Men eg e skeptisk te filmen. Allerede itte å ha sett traileren ser eg at filmen ikkje stemme med bokå, fins det nåke mær irriterande for ein som elske bokå og har lest den flærre gonger? Men eg må nesten sjå an og!

Reaksjonen på filmen komme nok seinare... I mellomtiå e oppfordringen - les bokå! Gjerna på engelsk, då e an best;)

ps, I love you av Cecelia Ahern

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Irene:)
Må innom bloggen din av å te eg..:)
Eg og digge PS, I love you, men når du ser filmen må du lata som du aldrig har lest boke, navnene e det einaste så stemme, å di stemme kje heilt dei heller..men sjølsagt ein VAKKER å meget tårevåt film:)
Kanskje du har sitt an alledere nå?
Hils Kristian!:)

Anna

Anonym sa...

Eg sovna nesten under filmen, langdryg og ikje heilt som bokå! haha, prøve å overtale endre t å lesa bok, an såg filmen då..:) eg som introduserte deg for den bokå, den bokå gjekk på omgang jo! hehe..

hilsen maria

fru Jørgensen sa...

Har ikkje sett an ennå.. planen e å lura med meg Kristian;) Koselig du e innom bloggen Anna!

Ja det va du som introduserte meg forbokå Maria, men eg kjøpte an sjøl, for Christine blei aldri ferdige med an så eg blei lei av å venta, og kjøpte an;p

Litt skuff at filmen ligne så lite på bokå, så det spørs om det ikkje eg ikkje vente te an komme på DVD...