søndag 13. april 2008

Poeng te meg!

Pappa sko egentlig kjøra ralycrossløp i Bergen i helgå, så då tenkte eg at eg sko benytta anledningen te å vær med, for å sjå på, og for å få treffa litt folk igjen:) Men på torsdagskvelden viste det seg at støynivået på boblå låg langt øve ka så e grenså, 100 db, og siden det sko vær støykontroll på detta løpet gjekk turen i vasken. Det va ein veldigt skuffa Kristian eg snakka med på torsdagskvelden... Seriøst, du tulle ikkje?!? Nåken hadde visst gleda seg te eg sko komma...

Men på fredagen bestemte pappa seg for å ta turen likavel, for å sjå på løpet. Så eg pakka bagen min og slengte meg med - uten å sei nåke te Kristian;) Ette å ha satt fra meg bagasjen i leiligheten tok eg turen bort te Danielsen, for eg visste at Kristian va på Salemtrimmen.. og når dei kom ut va det ein som blei overraska! Men og ganske gla trur eg, eg fekk nemlig poeng i konkurransen vår:D Eg lede Kristian!!

Siden Victoria va i Stavanger og Lillian hadde ekskursjonshelg såg eg kje så møkje te dei, men det blei et bra døgn med hybelkveld, beundring av den nyinnkjøpte kunsten te Kristian, tur, lunsj på Godt Brød og innkjøp av maling før eg tok turen himøve igjen.

Men eg kjente det va godt å vær tebake i Bergen igjen, så eg glede meg te helgå, då e eg nemlig ferdig med praksis og komme tebake "for godt"!

1 kommentar:

Astrid sa...

D blir KJEKT å då deg opp igjen :)