torsdag 8. november 2007

Siste nytt fra lesesalen

Det seies at intet nytt e godt nytt, og siden det nå komme nåke nytt... vel, du fatte tegningå!
For her hadde eg fullført et kapittel i anatomibokå mi og va i ferd med å begynna på et nytt. La meg sitera "Vi har noe over 300 muskler i hver kroppshalvdel i tillegg til enkelte uparede muskler..." Oi! Ja for med alle dessa musklane komme i tillegg senar, leddbånd, nerver, utspring, fester bla bla bla... kossen ska eg klara å lera meg alt detta?

(men det faktum at frk. Høyvik faktisk befinne seg på lesesalen, har vært her et par timar, og har tenkt å vær her et par timar te, e jo 'kje så hakkande gale da!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flinke du e:) hehehe.. kjenne eg og burde snart begynna å lesa litt!

Christine=) sa...

Du e vannvittig flinke :D:D