søndag 18. november 2007

Kjærlighet i Sydneskleiven

Mantraet her på loftet denna hausten har vel vore "Gi meg ein mann!". Det utsagnet komme te tider ganske ofta, og i ein del sammenhenger der me føle me kunne hatt bruk for ein mann, enten me føle me trenge ein armkrok når me ser film, eller ein handymann te å fiksa dusjen så dryppe (renne). Og ja, hvis du blei litt forveten når du leste forrige blogginnlegg va det ein svært kjekk kar ved navn Kristian Jørgensen som følgte meg him begge kveldane:) Så... sivilstatusen e nå offisielt endra, eg har altså funne meg ein mann hehe. Det kitle i magen, det e veldig skummelt, men veldig bra:)

Og te Runi og alle mine venninner; te tross for mine iherdige protester, nei, det tok vist ikkje så lang tid før eg fekk meg type her i Bergen likavel;) Men eg klage ikkje eg...


Forresten... Lillian har ein særdeles festlig tegning i denna anledningen det absolutt e verdt å ta ein kikk på;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

:)
:)
:)
:)
E så kjekt!!

Anonym sa...

Aiaiai!
Grattis grattis!

Nå blir vel farmora di glad. Hehe!

hanne asp sa...

gratulerer Irene!!! så gøy=)

Anonym sa...

ja, dette var kosli!
gratulerer så mye=)

fru Jørgensen sa...

Takketakk allesammen:)

Og farmor hu blei gla hu;)

Konsentrasjonsevnen har vore minimal i det sista, og e kje heilt bra nå heller... men for å sei det sånn, det kan eg LETT leva med;)