onsdag 25. mars 2009

Det nærme seg slutten..

På søndag får eg treffa Kristian igjen, og gjett om eg glede meg!! Men det betyr og at eg må reisa i fra mitt elskede Haydom, og det grue eg meg veldig til! Me har det så bra her, det e så mange kjekke folk her og me har funne oss virkelig te rette her! Blanda følelsar! Det besta hadde rett og slett om Kristian hadde komt hit sånn at eg kunne vore her et par mnd til! (men eg rekne med at det kanskje e nåken som e glade for at Kristian komme og hente meg...)

4 kommentarer:

Lillian sa...

Syns nå du ska komma him ja:) Våren e i startfasen her i Bergen, og det e ei goe tid:)

Nyt dei siste dagane, og ikkje minst nyt ferien med Kristian, det blir nok knall!

Gla i du!

Klem

Anonym sa...

Ja nå vil me gjerna ha deg him igjen. Kjekt at oppholdet har vært vellykka. Kos deg på safari og turen te Zanzibar.
Klem fra mamma:)

Anonym sa...

Kristian har alle fullmakter til å få deg him igjen.
Kos deg,å pass godt på dokker sjøl nå da, glede oss t du kome him :)

Pappa

Anonym sa...

Kos deg den sista tiå der nede, kjekt å ha fulgt med på bloggen din, og takk for kortet :-)

hilsen tante Birgitte