tirsdag 24. mars 2009

Besøk av Victoria!


Eg har hatt besøk av Victoria! Stor stas! På torsdag va 2/3 av Fjøsangerveien va samla i Tanzania igjen, det e ikkje gale!

Victoria, Anne og Miriam tok fly opp og ned same dagen med MAF (Mission Aviation Fellowship) og fekk ein rundtur på sykehuset og i landsbyen. Det e kjekt å få vist fram Haydom som eg e blitt så gla i, og som eg komme te å tyta om i evigheter når eg komme him...

Jentene forelska seg heilt på barnehjemmet og ville helst ikkje dra derifra. Victoria ser du med to tvillingguttar på fanget, det e hu vant med:)

Dei for tilbake igjen i forferdelig regnvær (som det e ein del av for tiå, derfor e brunfargen min ganske så fraværande!)

Knallkjekt mewd besøk Victoria, gla i deg:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va veldig kjekt å få besøka deg og Irene! Takk for god omvisning! Glede meg t du komme him! Håpe du å Kristian får ein knall ferie! Klem vic

Anonym sa...

ÅÅÅ MAF!!! dei som flydde meg fram og tilbake t mamma og pappa, når eg sko hjem på ferie ol., då eg bodde på madagaskar:)

Koslig lite fly, men dei har ein tendens t å bråka litt:)hehe

kosa deg masse videre!!