tirsdag 16. september 2008

Muffins!

Dagens ekle:Eg sko baka sjokolademuffins med sjokoladebitar, men når eg åpna sjokoladen såg an sånn ut... Ein mindre hyggelig overraskelse! Det blei ein ny tur på butikken for å få tak i skikkelig sjokolade!

Dagens søte:

Og muffins blei det! Ingunn i klassen hadde bursdag i dag, det va derfor eg baka.
Eg har dessverre ikkje bilde av bursdagsbarnet, men her e kakemons-Eirin. Synd at lydeffekten mangle her, for dokke sko hørrt na! Søte Eirin!

Muffins og kaffi blei inntatt på taket på skulen i solskinnet (som ingen ende vil ta her i Bergen!)


Syns du det såg godt ut? Her har du oppskriftå:

Mine gode (om eg ska sei det sjøl!) SJOKOLADEMUFFINS

100 g margarin/smør
2 1/2 dl sukker
2 egg
1/2 ts vaniljesukker
1 krm salt
4 ss kakao
2 dl kveitemjøl
1/2 ts bakepulver
100 g hakka sjokolade

Smelt fettet og la det bli kaldt
Visp egg og sukker luftig
Tilsett vanilesukker, salt, sikta kakao, mjøl og bakepulver
Tilsett hakka sjokolade
Vend inn fette med ein slikkepott

Fyll formene opp ca 1/3 med røre

Steikes nederst (ikkje i vår ovn, då blir dei svidde...)
ved 225 grader i 8-10 min

Muffinsane ska vær litt seige inni!

Strø gjerna melis over, og served med is og kaffi
Mmmmm!

Ingen kommentarer: