mandag 1. september 2008

Ein lørdagskveld for nøyaktig ett år siden...

...traff eg denna fantastiske gutten på Salem!

Eg må vel innrømma at eg la merke te an allerede den kvelden. Kjekke, flotte, morsomme... Men ein så bra gutt vil vel ikkje ein gong kikka på meg?

Men så heldige kan ein vara. Han som ette kvart viste seg å vær drømmemannen hadde visst lagt merke te meg og, ette to og ein halv mnd va eg og Kristian i lag:) Det va visst lurt å vær lurt å reisa te Bergen, det va der dei kjekke gutta va...
gutten min. kjæresten min. bestevennen min.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulera med 1års oppdagelsesdag!
Va så herlige bilder at eg måtte barra kommentera:)
Den bryggefesten såg forresten heilt MAGISKE ut!

fru Jørgensen sa...

Takk for det:)
Bryggefest med magisk atmosfære men crappy kompaktkamera...;) Uansett ein flotte kveld ja:)