tirsdag 9. september 2008

Bli kjent-tur med Student KRIK Bergen

Du tenke kanskje at bli kjent-tur hørres litt slitsom ut? Då tar du feil! Det va kanskje ikkje akkurat nåken slapp helg, men FOR EI BRA HELG!

Det e lenge siden eg har vore på ein så bra helgatur!

Stikkord for helgå:

- Gamle venner
- Nye venner
- Hilsa på folk fleire gonger uten å huska dei..
- Sova ute under ein fantastiske stjernehimmel med gode venner rundt seg
- Dyrkolbotn Games 2008 - tidenes sporlek! Respekt te Eivind og Jone!
- Bading i frisk vatn (eller sommartemp. som dei kalle det på Lye...)
- Fantastisk møte og lovsang lørdag kveld. Ein tale av Kristian GL som virkelig traff, og som festa seg.
- Fellesskap
- Rangling
- Ein nydelig fjelltur på søndagen i fantastisk vær!
- Leking og spel
- Latter!
- Ein fantastiske gjeng!

Minner og opplevelsar kan ikkje festast te film (eller minnekort..), det e ting som må opplevast! Men eg prøve, her e nåken glimt frå helgå:

Me overnatta ute, og stjernehimmelen va ubeskrivelig! Det tok lang tid før me sovna, men det va godt å ha masse goe folk rundt seg, og bare ligga og prata og le:)
Murmeldyret Jostein... i bakgrunnen ligge Lillian og Eivind og lure;)Lunsj i det fri lørdag:)Bading ette Dyrkolbitn Games
Øyvind, lettare inspirert av Baywatch, speide ette jenter i nød ute i vatnet.

Det e kjekt å spela spel! Her e det "kjendisleken" med høgt volum og god stemning!Victoria, Kari og Runi e klare for tur!
Søte Kari og Victoria!
Turklare jenter:)
Lang lang rekke! Ein god gjeng:)Aadne står og... speide ette jenter?!?
Anders og Stian på vei mot toppen!
Stian tar ingen snarveier...
Øyvind, Iselin, Elise og Lillian nyte nista, sol og utsikt:)
På sånne turar kjenne ein at Gud e god!Her e Mia, ein av dei kjekke krik'erane eg blei kjent med i helgå, Elise, Lillian og meg på toppen.
Guds skaparverk e fantastisk!
Digg og bada ette tur!
Det me syns va frisk badetemp. påsto Runi va sommartemperatur på Lye. Kom te Førlandsfjorden i fagre Tysvær med øve 20 grader seie bare eg!
Kontrastar!
Kristian sin korte sveis og Aadne si høysåta! Gjenkjennelig på lang avstand!

Denna helgå kan eg leva lenge på! Gud e god og Student KRIK Bergen e bra! Eg glede meg te neste KRIK trening!

4 kommentarer:

Solveig sa...

Turen kan beskrivasr me ett ord: fantastisk!!!:D

Anonym sa...

Vatnå æ litt friskare på høgfjedle ;)

Lillian sa...

ære være temperaturen i førlandsfjorden;)

godt noddy e på plass på et av bildene!

Anonym sa...

Ah, så ut som en finfin tur!! :D
Dere er heldige!