tirsdag 23. september 2008

Habari za jioni! (God kveld!)

Hujambo! -Kossen går det med deg?
Jina langu ni Irene - eg hette Irene.

Gresk? Neida, det e swahili!
Eg hadde min første av 11 kurskveldar nå i kveld. Det e spennande, men krevande å lera et heilt nytt språk! Men siden eg ska tilbinga over 3 mnd i Tanzania te våren tenke eg at det nok kan vær ein fordel å læra litt! Spesielt med tanke på at eg ska ha mine egne pasientar, som ikkje snakke engelsk. Og i hvert fall ikkje norsk eller spansk, som e dei tri språkå eg beherske...

Eg har ikkje lært "ha det" endå, så inntil videre får det bli på norsk!

9 kommentarer:

Møyfrid sa...

Nzuri!

"Sitaki kukuoa" kan og ver greit å kunna.. i tilfelle nogen sko spør om du vil gifta deg m di. Tru meg, sjansen e store..

Ellers i "jina lako nani?" en sikker icebreaker.. ;)

Tenk at du ska te Tanzania.. fantastisk!

Lillian sa...

Kjenne at d e høyst på tide med løvenes konge filmkveld her nu:)

fru Jørgensen sa...

Takk for tips Møyfrid! Tippe Kristian og sette pris på det;)

Og eg e SÅ klar for løvenes konge!!! Velkommen alle som vil sjå!

Solveig sa...

Du får bare henga i å lera mest mulig, sånn at du kan vær lerar for meg og Christine før me ska (forhåpentligvis) te Kenya om ett år:P

Anonym sa...

HAKUNA MATATA!
Eg har filmen..

fru Jørgensen sa...

Prøve du å bruka filmen te å lokka te deg jentebesøk??;)

Anonym sa...

Ja. :)
Fungere det?

fru Jørgensen sa...

Jepp! Filmkveld med ein god armkrok, god gammal disneyfilm og afrikastemning - eg e lett med!

Vegard Tjørhom sa...

Jambo rafiki yangu! Endelig fant eg ut kor du sko. Eg såg bare at du sko på "afrikapraksis", og det seie jo ikkje stort.

Tunaenda kwa Haydom?

Tanzania e good shit...

Språket går seg te. Eg underviste i engelsk og data (+CHRISC) i Kamerun uten å konna fransk. Og dei forsto ingenting. Og eg forsto ennå mindre når dei satte i gang. Men det går alltid på eit vis...

Sawa sawa. Hakuna matata!

Kwa heri, Irene!