søndag 6. mars 2011

Stavangerhelg!


Helgå har me denna gongen tilbragt i Stavanger, og når Kristian kom her ner va det topp det! Helgå har me bla. fyllt med quiz i Salem, besøk hos SM og Aadne, dovne frokostar, rusling i strålande sol i Stavanger, middag på indisk restaurant, Salem lørdagskvelden og henging med trivelige folk etterpå, besøk hos Hilde og Sverre og herlige litle Andreas, tur, middag og kjærestetid.


Du verden ka ein ska pressa inn i helgene når ein ikkje har vekene sammen...

Helgå blei ein del lenger for min del når eg slapp transportetappane mellom Stavanger og Bergen. Møte i Salem på lørdag va forresten både trygt og litt himakosligt når det va 'vår egen' Eivind Sætre som e forsamlingsledar i Salem Bergen som talte. Ein tankevekkande tale om åndskamp.

Eg hadde egentlig så smått forsont meg med ein ensom tilværelse på hybelen, men ette koselig besøk av mamma fra tirsdag te onsdag, og ette at Kristian va her i helgå va det plutselig veldig stusselig her når eg kom tebake fra flyplassen i kveld! 

2 kommentarer:

Maria sa...

Så flinke dåkkår e t å utnytta tiå samen :-)

fru Jørgensen sa...

Ikkje alle helger me e lika flinke, e godt å bare vær oss to og siden me ikkje ser kvaradre i vekene nå, men denna helgå blei godt utnytta, og me har storkost oss!