mandag 28. mars 2011

Feberfantasier

Formen har mildt sagt ikkje vore på topp i helgå, og det frista lite å ta flyet tilbake til Stavanger i gårkveld. Eg ville helst vore hima og blitt tatt vare på av Kristian. Men det hadde vel strengt tatt ikkje tatt seg så bra ut, og eg va vel litt redd for at folk på jobb sko tru at eg "tilfeldigvis" blei sjuk i helgå og blei litt til... Dessuten va eg bare på grenså te å ha feber når eg reiste.

I natt kl 03.34 våkna eg derimot med 38.4 i feber, varm og kald om kvarandre og med mareritt. Det e det sjelden eg har! Om det va feberfantasier eller fordi eg leste i boka om Natascha Kampush før eg la meg e uvisst... Dagen på jobb har hvertfall ikkje vore nåke særlig stas, og ette eg kom him har eg knaska paracet og sove fleire timar i strekk (lettare desorientert når eg våkna kan du trygt sei!). Trur forresten eg bare legge meg igjen, aleina på hybel e ikkje nåke stas å vær når ein e sjuke hvertfall!

Ingen kommentarer: