mandag 14. februar 2011

Bye bye love, Bye bye happiness, Hello loneliness!



Bye bye love,
Bye bye happiness
Hello loneliness,
I think I m gonna cry

Bye bye love,
bye bye sweet caress
Hello emptiness,
I feel like I could die
Bye bye my love, good-bye


Fredag hadde eg min siste dag på Haukeland, litt trist, men samtidig va eg veldig innstilt på det. Det versta med å slutta på Haukeland va vel egentlig at eg då måtte flytta! Så då va dagen komt, første etappe gjekk te Høyvik i går kveld, nå e eg e snart i bilen på vei te Stavanger, og e herved blitt helgependlar! Eg like det dårlig, men sånn e livet...

I mårå starte kommunedelen av turnusen min i Sola kommune og eg starte med skrekkblanda fryd...



Apropos "love", i dag e det e valentines day. Gi bort det fineste hjertet du har. Ditt eget!

Ingen kommentarer: