tirsdag 16. februar 2010

Praksis på Haukeland

Nå har eg vore 6 veker i praksis på revmatologisk avdeling på Haukeland, men har fremdeles ikkje nevnt det med ett ord på bloggen. Årsak - eg e SLETEN så bare det kvar einaste dag! Utfordringane står i kø, men det e veldig kjekt og eg trives kjempegodt! Fysioterapeutane som jobber her e utruligt positive og villige te å visa, forklara og lære vekk - ein fantastisk gjeng!

Praksis på revmatologisk avd. gir gode muligheter for å øva  på undersøkelse, og det e eg gla for, det e gull verdt te klinikk-eksamen te sommaren! Det e ein utfordring å vær så generell, men likavel spesifikk i undersøkelsen når omtrent alle ledd i kroppen e affisert av leddgikt. Men når ein oppleve et enormt pågangsmot og motivasjon, tillit og takknemlighet hos pasientane blir ein smitta! Det e kjekt å jobba med detta! Mange av pasientane gjere meg mektig imponert, og nåken e så søte at eg har lyst å putta dei i lommen og ta dei med heim!


Tiå har gått utruligt fort, nå e det bare 4 veker igjen. Det blir godt å komma tebake på skulen igjen, men det e i praksis ein lære så eg e veldig gla for denna perioden.

1 kommentar:

Maria sa...

Du e heldige så får ha så mye praksis! :-) burde vært mer praksis på lerarutdanningå...