fredag 8. mai 2009

Dø Tide, DØ!

Tide? Utide tenke eg me kalle dei!


Arrrrrrgh! Nå e eg så sinte at det e rett før eg sprekke, og så kalde på fingrande at eg neste ikkje klare å skriva.

I 45 min har eg stått og venta på 90 bussen i ISKALDT REGN. Vonde Tide!
Og nei, eg hadde ikkje mista bussen, for eg va ute i god tid, og det sto 10 andre der og venta. Ja, eg kunne jo gått opp til det andre busstoppet lengre oppe, men eg rekna med at når eg hadde venta så lenge så kom an vel snart!! Det gjorde an altså IKKJE! Eg venta heilt te neste buss, men då var det blitt for seint, så eg snudde bare og gjekk him....

Dø Tide, DØ!!!

3 kommentarer:

Aadne sa...

takk for at du beskreiv det hatet eg føle mot tide. takk!

fru Jørgensen sa...

Ingen årsak, det va lett å skriva det innlegget når eg kom him og va relativt hissig! Kanskje eg ska senda linken te tide!

Anonym sa...

Dagens tips: http://tide.no/Default.aspx?pageid=1156 punkt nr 10: "Vi betaler hvis vi kommer for sent"

Når feil fra vår side fører til at vi er mer enn 20 minutter forsinket dekker vi drosjeregningen din med inntil 300 kroner dersom du, uten ugrunnet opphold, sender oss drosjeregningen og oppgir rute, sted og tid.