tirsdag 30. desember 2008

Jul på Høyvik

Julatre og pepperkakehus, det e godt å komma him te jul!Kos å komma him te kattane, her ligge Sjur og kose seg:) Kristian va her et par dagar før jul, Bohnanza e blitt julens slager, og det har blitt ein del rundar med harde forhandlingar om bønner! Jarle ser ut som om han har komt godt ut av ein byttehandel!
Mamma e i gang med julamiddagen, røykt pinnakjøtt frå Lundal, Mmmmm!
Pappa e sjef for kålerabistappå, og den e jo nesten lika viktige som pinnakjøttet så det e ikkje bare bare!
Imens vente Synnøve og Jarle på...
...PAKKANE!Eg og mamma har like kamera:) Familien samla te julamiddag:) Me har besøk av farmor og farfar, stor stas!

Me har akkurat åpna pakkane, ser ut te at mamma og pappa sitte og studere sine her!

Mormor vise stadig nye talenter, så når eg åpna pakken frå mormor og morfar låg det ein brukt slikkepott og et dikt oppi:


Kjære Irene kva tenker du nå
Ein gamal slikkepott er det noko å få.
Ein liten ting eg tenkte det må bli.
Så du får ekstra penger til reisa di.
Ein slikkepott eg kjøpte, men nå er den vekk,
Naturligvis seier den ikkje eit kvekk.
Bare for å visa skal du i kveld få låna min
Til du frå Afrika kjem tilbake eg sikkert din finn.
Kan gjerne få min tilbake,
For i Afrika skal du sikkert ikkje bake.

Synnøve og Jarle ser ut te å vær fornøyde med årets fangst! Det e jaffal eg! Fått masse fint, og masse kjekke ting te eg ska te Afrika! Og av Kristian fekk eg et nydelig smykke i kvitt gull med 3 diamantar og ei litå perla:)
Farmor, farfar og eg:)
Eg og farfar "reiste jordå rundt" med atlaset, så nå har eg vist kor eg ska holda te dei neste 3 månedane!
Pappa prøve ut lyktå mamma fekk og farmor sitte og ler av et eller aent;)
Lotta e glad for at me endelig har fått vekk alle pakkane sånn at hu fekk plassen sin under treet tilbake!
Pappa har fått julegave, og Jarle montere!
Mens Lotta leke inne i eskå
1.juledagsmorgen, det e nydelig ute!
Høyvik i all sin prakt, bildene e tatt mot nord og vest, me har sjøen på begge kantar.

Juleselskap hos farmor og farfar omdagen og mormor og morfar om kvelden. Her har pappa kapitulert på sofaen hos farmor og farfar;)
Eg og Hanna, mitt søskenbarn på 4 år, e ute og tar bilder når ettermiddagen blei litt for lang. Det va litt vanskelig å holda kameraet oppe for objektivet va så tungt, men her e et av bildene der hu faktisk traff et ansikt og ikkje bare bein;)

Ingen kommentarer: