onsdag 17. desember 2008

Eksamensfeiring!

4 av 4 eksamenar va unnagjort og bestått på fredag, og det måtte feirast! Oppdateringå komme litt seint for siden eg blei ferdig med eksamen har eg bare kost meg og holdt meg langt unna bøker, pc og aent som kan minna om eksamen!

Men fredagskvelden va det duka for tapas med fysiojentene, feiring av at alle hadde bestått eksamen og at me nå e halvveis i vår bachelorgrad i fysioterapi!

På menyen sto foccacia med aioli, gresk salat og tzaziki, spanske kjøttboller, bacondadler, potetbåtar med kvitløk og pesto, og melon med spekeskinke. Te dessert hadde me sjokoladefondant og kaffi Mmmmm!

Ein herlige kveld med god mat, herlige jenter, pakkelek, masse latter som blei avslutta sammen med resten av klassen på Café Opera og så på the Scotsman. Eg komme te å savna den gjengen!

Ingunn og Ingrid lage te melonenMens Eirin, Ings og Aina sitte i sofaen...Bordet e dekka og me e klare!Gresk salat
Melon med birkebeinerskinke
Ingrid, Eirin, Irene og IngridAina har nettopp hatt bursdag og fekk pakke:)Ingrid e gla for at eksamen e unnagjort!PAKKELEKEN!og det kan gå hardt for seg!Torbjørn og Pål på Café Opera
Ings, Henrik og linseluså Pål...



f.v. Eirin, Ingunn, Ings, Aina, Ingrid F, Ingrid N, Irene


Fysiojentene - for ein gjeng!
Eg komme te å savna dokke når me ska ha praksis og ikkje treffes før te påske igjen!

5 kommentarer:

Ingebjørg sa...

Åh,så kjekke bilde! Ska me laga julakort av da nedersta eller? hehe.. Komme te å savna deg òg når du stikke te Afrikaland!

fru Jørgensen sa...

Ja det nederste der hadde absolutt gjort seg som julakort! Og kjenne at 3 1/2 mnd e litt lenge å vær vekke frå alle dokke goe folkå!

Ingrid sa...

Flotte bilder, kjekke jenter og en bra kveld!

Anonym sa...

Wow, det så jo ut som om det kunne konkurrere med den originale matgilden! Jeg er imponert!! Og ja, dere er litt av en gjeng!! Kommer til å savne dere jeg også, selvom jeg ikke forsvinner helt ;)
Ha en velsignet god jul, godt nyttår og en god praksis i inn- og utland! Vi ses over påske! :D

fru Jørgensen sa...

Me komme te å savna deg og Henrik, veldig! Blir kje det sama uten deg vett du! God jul og godt nyttår te deg og:)