mandag 29. september 2008

Pappa har bursdag!

I går va det verdebs beste pappa sin bursdag! 45 år, og 23 års bryllupsdag, gratulera!

Siden eg sko på obligatorisk kurs på lørdag reiste eg og Kristian him te Høyvik lørdagsettermiddagen. Det sko visa seg å bli ein mindre festlig busstur og kveld... Omgangssjukå. Eg seie ikkje mær, rekne med at du skjønne tegningå?! Så mens heile familien va samla og koste seg med masse god mat og kaker, va mat og festligheter det sista eg kunne tenka meg! Men Kristian fekk bli godt kjent med familien siden eg tok tidlig kveld... ;)
Men det va uansett godt å vær hima sjøl om det bare va for et døgn!

Min spøkefulle pappa:
Gratulera pappa!

1 kommentar:

Ståle Dommersnes sa...

Eviga bilde. Steinar d vettu. hehe! Eg har ny blogg nå.

http://stale-dommersnes.blogspot.com/