onsdag 19. mars 2008

Palmehelg

I helgå va det palmehelg, men palmene får me spara te neste helg;) Helgå som gjekk blei nemlig tilbragt i Suldal, sjå Kristian på Sand.

På lørdagen va det tid for bryllup for Ingjerd og Vegard. Ingjerd e barndomsvenninna og gammal nabo av Kristian, og bryllupet blei feira på Lakseslottet Lindum. Maten va fantastisk , spesielt laksen;) Og festen va veldig koselig, sjøl om det blei tvungen luftgitarspeling på alle under 25. Nåke Kristian godta seg øve, mens eg satte mindre pris på… Uansett, festen varte lenge, og me va ikkje i seng før nærmare fem!

Ingenting slår guttar i bunad, så for å sitera farmor "Det va ein strame kar!" Brudeparet Ingjerd og Vegard:)

Kakå ska sprettast:)

Neste morgen strålte solå frå skyfri himmel, så det va ikkje nåken vits i å sitta inne! Turen gjekk opp te Gullingen, og Kristian, faren te Kristian, og eg fekk stått på ski:) Sol, skyfri himmel, bra smøring, kakao, kvikklunsj – bedre kan ein ikkje få det! Eg og Kristian bygde hopp, men det må vel seiast at i alle fall mine prestasjonar på det hoppet va vel heller lite å skryta av… Men kjekt va det, det va det ingen tvil om. Sjøl om det førte te at poengstillingen nå e Kristian: 2 – Irene: 3. Bittert, bittert!

Andre ting som e verdt å nevna frå turen e vel Kristians sin fantastiske baklengs piruett som endte farlig nær ein spagat, og mine fall i omtrent alt så va av nerøvebakkar… Herlig!

Kvikk lunsj og kakao i solveggen - digg!Me lage hopp!
...greit eg trudde eg kunne snøvaska han, men måtte gi opp...
Kristian va litt heldigare med sitt nedslag enn eg va...
Herlig retrojakka!

Eg har hørt skryt øve den fantastiska bygdå Kvilldal langt oppe i Suldal, men hadde endå te gode å oppleva den fantastiske plassen! OG når eg først va i Suldal måtte jo anledningen benyttast! Så eg og Kristian hadde ein aldri så liten roadtrip opp derte for å besøka Kjetil og Astrid. Og Kvilldal skuffa ikkje! Gode boller, knallfine plass og trivelige folk – stjerna i bokå te Kvilldal!

Kristian kjøre bil, og eg tar bilder, gjerna av meg sjøl:)
Sol!:)
Wohoo! Kvilldal here we come!
Kvilldal bada i ettermiddagssolå - så vakkert, så vakkert!
Astrid diska opp med heimabakte boller, kaffi og sjokolade:)
Kjetil har akkurat komt him frå besøk hos Siv-Iren

4 kommentarer:

Anonym sa...

møtte du kvilldals heksa?

Astrid sa...

Trur ikkje du kan få ein bere påske enn den som e i Suldal (spesielt Kvilldal ;)..) Kjempe kosleig med besøk!

Heks? Nei den viste seg vel bare fir deg Siv-Iren) :P

Christine=) sa...

D ser ut som om du ahr ein kjempe fine påske...nyyytden...så håpe eg at eg ser deg snart=) klem frå tysvær tuttå...

Anonym sa...

Jajajaja, hyggelig med palmehelg og alt det greine der, men nå er det trossalt ganske lenge sida!! Jeg vet det har skjedd ting siden da! Åssen går det i praksis for eksempel?