onsdag 14. april 2010

Oslohelg!

I helgå va me i Oslo for å gjera det sista intervjuet i te bacheloroppgavå. Det va litt skummelt, men mest kjekt og spennande! Så e det bare den hersens transkriberingå då, fytti så lang tid det tar! Vedlegget te bacheloren komme te å bli mange gonger så stort som sjølve oppgavå!

Her sitte me på det kosliga kjøkkenet te Maria og skrive som bare det! Belønningen e å få lov te å gå ut ettepå! 

Fredagskvelden blei eg med Eirin og traff masse "borkisar" (Birkelandsfolk), utrulig festlig gjeng! Og jammen dukka ikkje Siril (som eg gjekk på Valdres med) opp og som e feller bekjent av meg og Eirin:)


Lørdagen skein solå som bare det, og ette ei litå økt med transkribering nøyt me våren i Oslo! Is på operaen og grilling og frisbeegolf i Frognerparken e ikkje å forakta!

Gode jenter!
Meg og min søte forlovar og vert for helgå, Maria!
Ka sko eg gjort uten Eirin? Hatt ei kjedelig tid med bacheloroppgava e eg redd for!
Frisbeegolf! Det e lenge siden! Knallkjekt!
Siden eg ikkja har vore i Vigelandparken blei det ein obligatorisk runde med posering. Eg e seriøst skuffa over størrelsen på Sinnataggen!
Hoppebilde! Men eg og Maria har kje fått det med oss...

Søndagen va me i Storsalen og hørrte Soulchildren som Maria e med som ledar form, kjempeflinke va dei! Og jammen måtte ikkje "bergenserane" trå te og dela ut nattverd! Koselig kafèbesøk med Oda og Kari blei det og tid te, det va herlig å treffa dei gode jentene igjen!

Herlig helg! Bare synd at ein haug med folk som ikkje va i Oslo når eg va der... uflaks! Men men, eg komme tebake! (Nattoget derimot va ikkje så herlig!) Eg sov leeeenge på mandagen!

Ingen kommentarer: