tirsdag 6. april 2010

Endelig turnusvalg

Kjære medstudentar, dokke må gjerna velga Fjaler, Gloppen og Odda i mårå - eg tar gjerna et år te i Bergen eg! Hvis ikkje får eg og Ingrid gjera alvor av planane våre om å starta "Nygifte eneboeres forening"...


Egentlig sko me jo velga turnusplasser før påske, men pga stabeisane på fysio i Trondheim blei det utsatt. Men i mårå e altså dagen!

Eg har hatt ein deilige påske heima og på Sand hos "svigers", og har prøvd å la vær å tenka på det, men i mårå e altså dagen! Kor eg ska te neste år ska endelig bestemmast! Og eg e grundig lei av all usikkerheten og at alle spør og grave om eg har fått veta det ennå, så det ska bli deilig! Dessverre ser det ut te at det blir helgependling på oss te neste år uansett koss me snur og vende på det. Og det ska bli superkjekt, siden me gifte oss bare to veker før turnusstart...

Ingen kommentarer: