onsdag 7. april 2010

Bønnesvar! Har fått super turnusplass!

Nå e eg rusa på glede og e storfornøyd! Sjøl om det e fleire som har snakka om at dei hadde tenkt å ta turnusplassen som e hausten på Haukeland i Bergen, og våren i Sola kommune, sto den plutselig ledig når eg sko velga!

Først trudde eg den va opptatt (va så stressa at eg må ha forveksla Sola med Strand eller nåke..) og valgte egentlig Haukeland/Årdal kommune (som e langt oppi Sogn), men på vei ut dørå blei eg møtt med "Men koffer valgte du ikkje Haukeland/Sola?", så då snudde eg brått og bytta! Detta kan ikkje vær nåke aent enn BØNNESVAR! For det førsta va plassen ledig sjøl om eg va nr 29 av 63 te å velga, og så blei eg minna på det når eg holdt på å velga feil! Gud e god, og te hausten kan eg flytta inn sammen med Kristian! Eg e takknemlig og ufattelig glad!


Då blir det bare et halvt år med pendling, og eg sleppe at sykehusdelen blir psykriatri, det ordne seg altså for kjekke jenter, sjøl om det til tider kan sjå litt svart ut!

Fest og glede - nå ska me feira!

3 kommentarer:

Solveig sa...

Så kjekt Irene:) Der e makt i bønn uten tvil=)

fru Jørgensen sa...

Ja Gud e god! Og eg smile! (Det gjere Kristian og;)

Maria sa...

Gratulera!! :-D så kjekt får dåkkår! Han Gud ordne opp vettu ;-)