mandag 1. mars 2010

Pur glede! Aking og primuspannekaker!

Nå har snøen jammen vart lenge! På tide å endeling prøva akeforholdå ned frå Fløyen, det e nesten litt pinlig å ikkje ha prøvd å aka ned i frå Fløyen når eg e på mitt 3. år her i Bergen... Ette resultatløs jakt på snowracer gjekk eg og Kristian på lørdag te innkjøp av kvar vårt rompeakebrett. Litt skeptisk te kor møkje fart ein får på et sånt, men det va det liten grunn te! Hu hei kor det gjekk! Føret va perfekt og aldri har eg brukt så kort tid ned i frå Fløyen før!!!

Me gjekk opp te Brushytten bak Fløyen, og før me snudde nasen nerøve igjen hadde me ein deilig matpause med kaffi på termosen, pannekakerøra og bacon på primusen og stivfrosne fingrar;)

Kim hadde trudd ein sko få så god fart på et lite rompeakebrett! Det friste te gjentagelse snarast!
Det va veldig greit å ikkje renna nedover før på ettermiddagen, for då hadde me stort sett fri løypa og det va greit med stor fart og lite styring!
 Primus + pannekaker + bacon = digg!
Me har grei fordeling på oppgavene, Kristian stille med primus og fyre opp den, og eg lage pannekakerøra og steike! Nam nam!
Med godt selskap, sol frå skyfri himmel, primus, pannekaker og bacon, avslutta med tidenes aketur ska du leita lenge etter ein bedre søndag!

Min bestevenn og turkamerat!

P.s. neste gong må dokke bli med Torgeir og Johanne!
P.s. 2 mobilkamera og bildekvalitet e ikkje synonymer... men på aketur med rompeakebrett våge eg ikkje ta med speilrefleksen!

2 kommentarer:

Maria sa...

Så koselig :-)

Johanne Pauline sa...

Ja:) Når jeg ser på bildene, så det bare kjempekoselig ut! Spør oss igjen:)