mandag 15. mars 2010

Bryllupsforberedelser

Denna helgå har gått med te endå fleire bryllupsforberedelsar, og dei har vore litt meir av det brudgomvennlige slaget. Ette månedar med dilling i butikkar og nett på jakt etter den perfekte brudekjolen, fine innbydelsar og matchande sløyfebånd etc. har Kristian nå fått ansvar for hefter og sånn som ska lagas på data (det va litt meir mann enn rosa sløyfebånd..) og på lørdag va me ute og prøvde dress!

Det va deilig å for ein gongs skyld vær den som sitte og ser på og seie om ting e fint eller ei! Og fint blei det! Kristian fant ein flotte dress som satt som et skudd! Både når eg prøvde kjole, og nå som Kristian prøvde dress, har me erfart at på Belle Amie e servicen såååå møkje bedre enn på Brudehuset! Og i ein stor bryllupsjungel med masse som ska fiksas har det masse å sei!

Søndag va det bryllupsmesse på Tilbords, og siden brudgommen e veldig gla i å laga mat trur eg han syns det va ganske greit å gå vær med og bestemme ka me ska ønska oss av gryter og knivar! Ein del kjentfolk der va der, og det e alltod trivelig! Bryllupet e jo ein flott anledning å ønska seg skikkelige ting med god kvalitet te hus og heim, men fytti så vanskelig det e å bestemma seg, og å veta ka ein trenge! Og eg må sei eg føle meg ein smule kravstor som sette opp så masse dyre ting...

1 kommentar:

Maria sa...

Greit å konna dela litt på ansvaret :-) Et tips når det gjelde ønskelistå e å ha MASSE ønsker! Ikkje jørr samme feilen så oss å ha for lite ønsker, då får dåkkår masse bytting ettepå ;-)