søndag 21. mars 2010

Back in business! Tikk, takk det drypper...


Eg hadde nesten glømt ut koss det e i Bergen når det regne, ette nesten 3 mnd der regn va bytta ut med snø! Nå e det tebake med gore-tex sko og paraply igjen, men det e ganske friskt, så egentlig e det litt deilig når det regne og! Og lyden av regn mot rutå e det jammen lenge si me har hørrt nå, og eg må jo bare innrømma at det e litt koselig! Så får me sjå om pipå får ein aen lyd hvis det forsette sånn kvaaaar dag fraøve;)

Eg har forresten kjøpt meg tidenes finaste bryllupsparaply, så nå kan det bare komma ein skvett den 31. juli (men bare ein skvett altså!).

Uten å vær altfor fordomsfull... møtene Salem og pinsen har i lag har kje vore dei beste... like Salem best eg! Men den goe drøsen med kaffikoppen ettepå va lika bra fordeom!

Ingen kommentarer: