søndag 1. november 2009

Besøk av mamma og brudekjolejakt!


I helgå har mamma vore på besøk, og det har vore veldig kjekt! Tiå har gått alt for fort, men koselig har me hatt det! På fredagskvelden blei det nachos og preik te litt for langt på natt, før me tilbragte nåken timar i brudesalongen Belle Amie lørdags formiddag:)

Lokalene, servicen og kjolane der va fantastiske! Det va nåke aent enn å prøva brudekjolar hos ein russer i ein liten og trang brudesalong i Haugesund ja! Både eg og mamma storkoste oss! Sko e kjøpt (dei e nydelige), og kjolen e valgt ut! Finfin lørdagsformiddag! E du på jakt ette brudekjole så anbefale eg virkelig å gå der, servicen va fantastisk, og lokalene va nydelige, det va virkelig ein opplevelse å vær der! Kjolen eg har valgt kan du sjå ved å klikka HER.

 

Sånn som det pleie å vær når mamma komme på besøk har me drukke store mengder te og preika te langt på natt! Veldig koselig, synd at mamma måtte reisa igjen allerede søndag morgen. Så nå ska eg altså lesa... eg har mest lyst te å legga meg igjen, men eg har nå lovt at eg ska lesa litt;)

I løpet av helgå har mamma fått seg blogg, og den anbefale eg å ta ein kikk på!
 
Eg (som ikkje akkurat e det datageniet) sko hjelpa na, og det resulterte i at det ein periode i går sto på denna bloggen at eg hette Elise, va gift og hadde 3 barn og 2 kattar... det stemme altså ikkje, eg e fremdeles ugift (så lenge det vare, i går va det akkurat 9 mnd te bryllupet:) og barnløs! Eg glømte nemlig å logga ut av min google-konto før eg hjalp mamma å laga sin blogg, men nå e det fiksa opp i, og me har kvar vår blogg!

Stakkar Kristian som kom på besøk fekk ikkje så møkje oppmerksomhet, me satt klistra te dataen og prøvde å fiksa blogg, og utenom det erta me an med bryllupsting, veldig morsomt! (I hvertfall for oss;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Irene!
Kom tilfeldigvis inn på bloggen din via via..Veit ikke om du husker meg, men jeg gikk kullet over deg på fysio, og var på Haydom året før deg. Har bladd litt tilbake og sett hva du skreiv fra Haydom, kjekt å lese altså :) Savner de tidene!
Ser forresten ut til at vi skal gifte oss på samme dag ;) Belle amie er en fantastisk brudesalong!
Ønsker deg lykke til med bryllupsforberedelsene, det er gøy!
- Eva Berit

fru Jørgensen sa...

Klart eg huske deg! E evig takknemlig for gode råd og tips:) Nå e me i gang med å informera neste kull som ska te Haydom om ka dei går te;)

Ingrid som eg reiste sammen med te Haydom ska gifta seg helgå før meg, så gjerna det e nåke med Haydom?;)

Masse lykke te med bryllupsplanlegging, og håpe turnusen e bra;)