onsdag 18. november 2009

Kristian + Irene = 2 år!

I dag e det 2 år siden me blei i lag!

Steike så fort tiå går, men to fantastiske år har det vore, eg glede meg te dei neste! Og i dag e det 8 mnd og 14 dagar te me gifte oss:) Wohoo!
 


Tips på veien:
"For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla. "(Erik 8 år)

"Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger." (Tine 7år)

"I gamledager sa man "Jeg elsker deg" til folk. Nå trenger man heldigvis ikke å anstrenge seg så forferdelig skrekkelig lenger. Jeg tror det holder at man sier: "Kom hit!"." (Holger 8 år) 

1 kommentar:

Maria sa...

Herlige ungar altså :) glede meg t eg blir lerar, då ska eg samla på gullkorn!

Håpe alt går bra me bryllupsplanleggingå!