lørdag 7. november 2009

Bålkveld!

Kristian sko ha guttekveld i går, og eg hadde planlagt ein skikkelig slappekveld på sofaen for ein gongs skyld! Det e sjelden eg bare e hima og slappe av, så det sko bli deilig... men så blei eg lokka med ut på bålkveld på Fløyen!

Bål, kakao, kaffi,  trivelige folk, gitarspill, stjernehimmel og panoramautsikt over Bergen by, bedre enn det blir det ikkje!



(Muligens om det hadde vært vindstille da, auene mine e fremdeles hovne ette all røyken...) Trivelig va det i hvertfall, det e viktig å utnytta godveret her i Bergen når me har det!


Her e Tobias i gang med å hiva Aud på bålet mens Eivind ler seg ihjel!

3 kommentarer:

Elise sa...

Det såg koselig ut. Her hima har det blåse ganske møkje dei siste dagane.

Mia Helene sa...

Det var en DEILIG fredagskveld,Irene:) Tidenes bålplass! Ble alt for få timer med søvn...

fru Jørgensen sa...

Det blåste godt her og mamma;)

Og det va ein deilig kveld Mia, heilt enig! Litt gla for at eg tok turen ned i senga mi, trur i alle fall lesedagen min på lørdag hadde godt av det;)