lørdag 11. april 2009

Zanzibar! (hvor er nå det?)


Sol, bølgeskvulp, stjerneklart, sand mellom tærne, fersk frukt, bading, hakuna matata, hengekøy, snorkling, solkrem, gode venner...
Zanzibar e lika digg som det ser ut som og va ein fin avslutning på praksisoppholdet i Tanzania! Og det va digg å ha med kjæresten på tidenes nydeligaste øy! Frokost på terassen på hotellet vårt i Stone Town. Very nice!

Kristian har tatt ut penger i minnibanken og føle seg ganske rik... det blei ei tjukk bunke med 10 000 og 5 000 lappar!
Kendwa Beach der me va mesteparten av tiå på Zanzibar, nydelig!

SNORKLETUR!

Båten me snorkla fra:)
Kjempekjekt!
Og Kristian blei skikkelig solbrent i pannen...
Me såg fiskar i alle fargar, fasongar og mønster, nydelig!

Alle 13 fysioterapistudentane som har vore i Tanzania samla på Kendwa den sista vekå, kjempekjekt! Og så diverse kjærestar, det va og kjempekjekt!;)


Eirin får hennatatovering.

Kristian e oppslukt av Harry Hole, nåke som medføre bading med t-skjorta seinare...
3 mnd e jammen lenge, det va kjekt å få besøk!!!



Shopping på strandå, det har sine fordeler å ha lært litt swahili når ein ska pruta! Men lurt blei me nok uansett... (men det va artig når eg sko få ting billigare fordi eg snakka swahili...)





Siste kvelden og eg vil ikkje him frå Tanzania!

4 kommentarer:

Solveig sa...

Å fantastisk, sko gjerna vore der framfor kalde Bergen.. Ser deg veldig snart håpe eg;)

Katrine sa...

Wow! Her såg det jo kjempefint ut! :) kan tenka meg det va kjekt å få besøk av Kristian itte så långe tid ja! :) Kjekt å hilsa på deg idag, Irene! Nyt våren i Bergen og hils din kjære!

fru Jørgensen sa...

Stor stas å få besøk av Kristian ja! Og ferien va kjempefin, eg sko gjerna vore der lengre! Trivelig å hilsa på, G19 e genialt, du treffe alt av kjentfolk på ein gong;)

Og deg Solveig håpe eg eg treffe igjen veldig snart! Nå e eg nemlig tebake i Bergen igjen ette nesten 4 mnd!

Haugesund-Maria sa...

Sååå idyllisk! :D eg o vil!!
Btw Harry Hole e konge! ;)