tirsdag 14. april 2009

Nilirudi - eg e komt tilbake!

Då va eg hima igjen og eg tar meg i å sei asante sana når eg får bussbilletten min, og vil pruta på den dyre kjøttdeigen i matvarebutikken, det her va nå mzungu price!, eg vil gjerna hilsa på alle som går forbi meg på gatå, og det e rart å bare sjå kvite folk... 3 mnd e ei stund, Tanzania har komt under huden på meg!

Men det va likavel uendelig godt å komma him! Ein påske med masse familiebesøk (dei få dagane eg va hima), påskefrokost og påskegudstjeneste 1. påskedag, G19 med masse kjentfolk og påfølgende bålbrenning på Rønnevik, kaffibesøk.

Eg kjenne at det e her eg hørre hima! Tanzania har satt spor, og eg har lyst å reisa tilbake, men det e Tysværjenta eg egentlig e!


Men blomstene mine i Bergen har det gått dårlig med... nesten 4 mnd uten tilsyn gjekk ikkje så bra!

3 kommentarer:

Kristian sa...

Flott! Dei blomstene kan eg arva. Dei passe flott inn i leiligheten min. Blir uansett bedre enn dei eg har nå :)

Solveig sa...

Har sambuerane dina savna deg må møkje at dei ikkje har klart å passa på blomstene ein gong:P

fru Jørgensen sa...

Blomstene kan du gjerna få, tippe dei komme te å gli rett inn sammen med bjørkefikenen! Og eg satte nåken av blomstene mine inn i ståvå for å få stell (den eine daua av dei og..), men dessa glømte eg igjen inne på rommet mitt!