søndag 23. november 2008

Bursdagsfeiring del 1: hos Kristian:)

Bursdagen min blei feira ute hos Kristian i Sandviken. Når eg kom hadde han dekka et nydelig bord ute i vinterhagen. Heila rommet va lyst opp av levande lys mens snøen lava ned utforbi. Vakkert!


Kveldens meny:
Forrett: bacondadler servert med salat, honnong og pinjekjerner
Hovedrett: kyllingfilet med pesto, surra i birkebeinerskinke, stekt i ovenen sammen med sherrytomater og sjalottløk og pinjekjerner på toppen.
Dessert: sjokoladepudding med bringebær, og skumkake med sjokolade
Mmmmm! Den mannen kan laga mat!


Eg åpne pakken mellom forretten og hovedretten...
Og eg fekk kameraet eg hadde lyst på! Nikon d60:) Så nå trenge eg ikkje gå og kjøpa det sjøl alikavel... Grundig lurt av Kristian! Han hadde lovt å vær me og sjå på kamera på mandag!Mmmm dessert!TAKK!Verdes beste kjæreste!

Ein perfekt kveld med fantastisk mat, nydelig pynta bord og stua, og godt selskap! Beste bursdagsfeiringå eg har hatt!

3 kommentarer:

Maria sa...

For ein romatiske bursdag du hadde da :-) men va maten himalagt??? i så tilfelle vett eg kor eg ska senda min kjære på matlagingskurs ;-)

fru Jørgensen sa...

Maten va himalagt- frå bunnen av, kjempefint severt og smakte heilt fantastisk! Føle meg ganske heldige der, Kristian e god te å laga mat og laga det fint;)

Ståle Dommersnes sa...

Oh man! Eg tror eg har noe å leva opp t! Eg e jo i ein kokkafamilie så eg kan vel klara å få ein god opplæring etter hvert:P