tirsdag 17. januar 2012

Ski ski ski!

Julegaven 2011 blei ski te kvarandre, og for et par veker siden kom eg i skade for å kjøpa nye telemarkski... Egentlig sko eg bare kjøpa hjelm, og sjekka prisar på ski, men så kom eg over et godt tilbud (og ein god selgar), så då blei eg plutselig eigar av et par telemarkski... Fryd og glede! Så nå e det øving, øving og øving...

først ut va Skiweekend med SalemUng til Myrkdalen!
God stemning, fjortissar på bussen (eg og Victoria merke me begynne å bli voksne..), fantatsiske kveldsmøter med flotte talar, spilling, kakao, fantastisk føre, og ikkje minst fantastisk vær på søndagen, fjas og vas på rommet, gode dagar i bakken (les: tolmodige Victoria og kjekke ski), varierande prestasjonar frå mi sida, men turen va uansett heilt topp!







"Å, min Herre og Gud! Se, du har skapt himmelen og jorden med din store kraft og utstrakte arm. Ingen ting er umulig for deg." Jeremia 32,17


Neste ut va skitur te Voss med Kristian lørdagen etter

Litt hardare føre enn i Myrkdalen helgå før, men dagen va veldig kjekke, og mestringsfølelsen stige! Litt bittert at Kristian va møkje flinkare enn meg på telemark sjøl om det va hans første gang og min tredje, men det kan eg leva med;)



Glede meg til neste tur!

Ingen kommentarer: