fredag 19. august 2011

"MIN VERDI 
Blodet som rant, smertene som du bar
forlatt av mennesker, forlatt av Gud din far.
Du gav avkall på din trone, 
for å vinne livets krone
Hele verdens skyld har du betalt 

Gud din nåde er større enn ord kan si
Gud din nåde den viser meg min verdi
En ufattelig pris har jeg kostet deg
Gud din nåde er liv for meg.

Du ofret alt, for å redde meg
din store kjærlighet, den utholdt dødens vei
du var villig til å sone 
Gudesønn med tornekrone
nåden din er mer enn dyrebar

Gud din nåde er større enn ord kan si
Gud din nåde den viser meg min verdi
En ufattelig pris har jeg kostet deg
Gud din nåde er liv for meg. "


Fridag, lat morgen, nytrekt kaffi og denna sangen på repeat mens eg drive og brenne ut bryllupsbilder som Lilian og Eivind ska få i kveld.



Her e et par glimt av dei som lekte linselus mens dagens flottaste folk og fotomidtpunkt va hos fotografen :)
Maria, Karin Synnøve, meg, Solveig og Victoria :)

"Altså, ska me kje gå bort der og ta hoppebilde!?"

Men endte med
stikk-fram-puppene-og-smil-som-ein-hest-bilde.


2 kommentarer:

Maria sa...

Elske den sangen :-)

Anna sa...

stikk-fram-puppene-og-smil-som-ein-hest-bilde

ROFLOL