onsdag 11. mai 2011

Bedre barfot enn bokløs

 For tiå holde eg på med den siste bokå i Førstefødt serien av Karen Kingsbury, og eg e hekta!

Bøkene e veldig amerikanske, så hoverpersonane (og alle andre for den saks skyld) e veldig skikkelige av seg! Litt sånn Full House aktig... Likavel e bøkene både spennande og romantiske (og de like jo me jentene), men best av alt e der et tydelig og gjennomgåande et kristent budskap i bøkene som gir input i kvardagen og får meg te å tenka litt. Gud får virkelig bety masse i livene te hovedpersonane, og det e inspirerande å lesa!

Bedre barfot enn bokløs.
                                                     Islandsk ordtak

Endå godt biblioteket på Sola hadde bøkene inne, serien har eg lånt av mamma, men Synnøve har fått bøkene før meg, siden hu har litt meir spennande som foregår om dagane enn eg har så e hu fremdeles på bok 3 mens eg nå har begynt på bok 5!

Ingen kommentarer: