mandag 13. desember 2010

Pepperkakehusbaking og luciafeiring

Adventstid e for første gong på mangen år ikkje einsbetydande med eksamensstress og lange dagar på lesesalen. I stedet har me bla. hatt tid te førjulsbesøk av Kristian si mormor, Salem, julakonsert med Seraf, julagrøttur med KRIK på Fløyen, bursdagsfeiring av broderen, førjulslunsj på Zupperia med et fantastisk vennepar, julegaveshopping (har bare ein halv pakke igjen nå!), middag med Lillian og Victoria, tente lys og kos hima i leiligheten og baking av pepperkakehus. 

I går inviterte eg og Victoria te luciakos i leiligheten te Kristian og meg, og det blei virkelig kos! Ute va det surt og kaldt, inne va det tente lys, nybakte lussekattar, Kristian i luciakostyme (...), klementiner, gløgg, bra folk, god stemning, julamusikk, dorullnissekonkurranse og brettspill. Ein ganske så fine måte å tilbringa ein søndagsettermiddag!

Pepperkakehus



Kristian e arkitekt og ingeniør mens eg svinse rundt med forkle på og har ansvar for deigen!

 Kaffi må te!


Resten blei te pepperkaker

 Huset e såklart bygd ette Sintef Byggforsk sine anvisningar!



Kristian sin fugl, muligens nåke inspirert av "angrybirds" fra iphone....


Luciakos
Luciaen hakke mandler te gløggen, e an kje fine vel?!?

 Lussekattar (med mandel i!)

 Bilde tatt gjennom vindu..

 Solveig og Victoria e engasjerte i dorullnissekonkurransen


 Resultatet! 

 Me stemme på beste nisse...

 ...og Victoria sin vant!

2 kommentarer:

Anna sa...

nå sko eg egentligt skriva møkje fint og kjekt, men i det eg såg lucia-bildet av kristian stopte heile hjernen min opp. ny skjermsparar, definitivt. god jul!

fru Jørgensen sa...

Hoho han pleie ha den effekten på meg og, men eg blir sjarmert uten luciastasen og..;)