onsdag 9. juni 2010

Derfor hette bloggen "Midt i eksosen!"

Samtidig som eg og Kristian drive og ommøblere, pusse opp litt og flytte mine ting over i hans leilighet har me jentene i Fjøsangerveien så smått begynt å bryna oss på utvask av leiligheten.

Ord e kanskje overflødige? Her ser dokke årsaken te at bloggen min har det navnet an har! Det såg kje fint ut når me tok ned gardiner og bilder... Med alt detta på veggene og alt det me har tørka vekk fra viduskarmane kvar veka tørr eg ikkje tenka på kossen lungene våre ser ut nå... Her e Victoria i aksjon!

Men me ligge ikkje på latsiå! Her har du tri (om eg kan sei det sjøl) dugande kåneemner som skrubbe vegger og pusse vinduer fri frå støv og eksos! Det blei rektigt så fint te slutt, sjøl om det såg mørkt ut ei stund (i hvert fall veggene...) Men litt trist e det å flytta frå dessa to herlige jentene, nå e den koseliga ståvå vår tom og upersonlig!

Ingen kommentarer: