fredag 19. mars 2010

Kvardagsliv


Tiå fyke av gårde, ikkje vett eg kor dagane blir av! Kvar einaste morgen når eg motvillig drar meg opp av sengå love eg meg sjøl dyrt og hellig at i dag, så SKA eg kvila middag! Men det skjer aldri, for eg har kje tid! Dagane fyke, med praksis, skule, arbeid med bacheloroppgave, henga med Kristian, trening, bryllupsforberedelsar, treffa venner... det e masse som tar tiå mi. Eg trur eg kunne blitt flinkare te å utnytta så rom med tid eg har innimellom alt det andra, sånn at eg kunn hatt meir kvalitetstid fordi eg allerede hadde gjort unna "pliktoppgaver"... Eg ser knapt på TV, men pcen og internett stjele ein del av mi tid!

Uken revyen va veldig bra, bortsett fra at rogalandsdialekt, det klarte dei ikkje å imitera i det heila tatt, sjøl om dei prøvde utallige gonger, og prøvde fleire variantar... Greit å få vær med som følge når PwC får ein egen forestilling pga dei e hovedsponsor:)
Fredag for ei veka si hadde eg min siste dag på Haukeland, og det må eg sei va veldig vemodig, eg har hatt 10 supre veker der! Fantastiske veilederar og pasientar! Men siden eg ikkje akkurat har trukket tidenes beste turnusnr, så blir det nok ikkje Haukeland og Bergen te hausten! Fysioterapeutane på revmatologen har forresten tidenes beste kontor (3. etg heilt te venstre på bildet - den utsikten!)

Når det gjelde turnus, så får me forresten veta plassene i ettermiddag eller på mandag... Spennande! Men samtidig kjipt å få bekrefra kordan hausten blir, eg kjenne eg blir litt sint og sur når det e snakk om turnus eg!

I går bakte Victoria sjokoladekaka, og i dag har Lillian bakt coockies, eg leve farlig for tiå! Forrige veka va eg på Belle Amie for å tilpassa brudekjolen min, og det kosta 1000 kr bare for å sy et par sting på kvar sia + ei hempa, så nå e det bare å beholda fasongen! (Men det betyr jo at eg ikkje kan bli mindre heller, så eg må eta lika masse sjokolade som tidligare;)

3 kommentarer:

Anna sa...

oioi, eg kjenne faktisk at eg e litt spente på turnusen din!! kan kje forestilla meg kor spente DU e då, hehe:):) LYKKELYKKE TE!

Maria sa...

Ja nå vente eg o i spenning på turnusen din! Hvis det blir Haugesund ska eg sørga for at du komme t å trivas her å bli kjent med masse kjekke folk her i distriket ;-)

fru Jørgensen sa...

Trur nesten den som e aller mest spent e Kristian! Men eg rekne med (og håpe på) at det blir Haugesund eller Stavanger.

Blir det Haugesund komme eg ofta på kaffi Maria, det e jo ingen andre som har flytta him ennå!! (Blir det stvg invitere eg meg på kaffi te deg Anna!) I hvertfall om Kristian blir i Bergen og eg må helgependla ett år...