mandag 11. januar 2010

Me bur på Europas mest forurensa plass!

I dag e "Midt i eksosen" et passande navn på bloggen! I følge Bergens Tidende så har Danmarksplass verst luftforurensning i Europa for tiå!




Bilde fra Danmarksplass i dag (Foto: BT)

Når eg åpne soveromsvinduet mitt ser eg rett ned på Fjøsangerveien, midt mellom Nygårsbruå og Danmarksplasskrysset, me befinne oss altså midt i heksegrytå! Det blir lite lufting for tiå med andre ord! Når eg gjekk ned fra Haukeland kunne eg sjå det tetta laget så ligge øve byen, nå må det settas inn fleire bussar takk!

1 kommentar:

Elise sa...

Hørte på nyhetene i går kveld at nå skulle de sette inn gratisbusser som skulle gå heile tia for å få bilene til å være hima, skal være ut veka og hvis detta været holde seg fortsette de neste veka og. Så ta bussen:)