søndag 23. november 2008

Bursdagsfeiring del 2: med gode venner:)


På lørdagskvelden inviterte eg te bursdagsfeiring og åpent hus. Masse folk, masse kaker (helst litt i overkant, men det forsvant nå!), masse flotte gaver, god stemning, sukkerspinn... ein finfin bursdagsfeiring!

Søte Karin!Kristian hadde lovd meg sukkerspinn i selskapet mitt, og det fekk eg:)
Her prøve Karoline seg!Bursdagsbarnet får og prøva! Og det blei ganske bra om eg ska sei det sjøl!
Gutteprat?Christine har og fått pakke:)
Mine to søte venninner Christine o Victoria!
Runi, Mia og Torleif, Øyvind kan skimtas bak Mia;)
Siv-Iren, Sindre, Kjetil (med et skulande blikk...) og Eline:)Victoria blei offer for ein nåke amorøs Runi denna kvelden...Ings og Eivind! Sjekk den matchande hårfargen! (Håpe eg ikkje tråkke nåken på ternå nå, men det e litt fascinerande!)Solveig, Christine og Victoria, 3 nydelige jenter! Eg e gla i dokke!Sara og Karoline:)
Julia og Sara på kjøkkenetFullt kaos med jakker, og Karoline-linselus i gangen!Mannskoret frå Jørgen Moes + Øyvind sang bursdagssangen for meg med stor innlevelse!Lars og Sindre vurdere å dela jakka på vei him siden Sindre kom i korterma skjorta. Men eg trur det funka dårlig.

Ikkje alle som va der i går får sitt blide åsyn publisert på min blogg, beklage det! Men tusen takk for ein fin kveld og mange fine gaver!!

1 kommentar:

Solveig sa...

Hipp Hurra, ein kjempekoslig kveld;)

Ka eg drive me på det eina bilde vet ikkje eg:P