søndag 31. august 2008

Nåken glimt frå sommaren 08

I fjor va eg "bleik, singel og jobba heile sommaren", årets sommar blei bedre;) Nå e eg godt i gang med skulen igjen, sjøl om det sosiala livet me spelekveldar, krik, salem og turar på kafé gjerna har ein tendens te å ta overhånd te tider...

Det va godt å komma te Bergen igjen, men eg kjenne at det har gjort godt med ein sommar med tid til familie, henge-kveldar med gode venner hima, overnatting under åpen himmel på Høyvikfjellet, jorbær i hagen, bryggefest, speidarleir, rips med vaniljesaus nesten kvar dag, bryllup i Ulsteinvik, volleyball på Sandvesanden, masse jobbing, "ferie" sjå Kristian på Sand, med bading, jorbær og grilling på terassen. Sommaren e ei god tid! Bare synd med alt det du sko rekka som det aldri blei nåke av...

Uansett her e nåken små glimt frå sommaren min:

Kos med Sunniva i hagen, nytt søskenbarn, familiemesterskap i crocket..
Sunniva og tante Elise (min mamma:)

Overnatting på Høyvikfjellet under ein stjerneklar himmel
(med uforskamma mange mygg)
Larven Kristian fant under soveposen sin... Du sko sitt farten på an, lynkjapp! (Larven altså)

Bryllup i Ulsteinvik
12. juni sa Richard og Ingebjørg ja til kvarandre:)
Fantastisk natur der me hadde festen
Kristian va toastmaster

Speidarleir
Ingenting slår speidarleir!
Bål, bygging, svidd mat, flørting(ikkje for min del i år;), god stemning...


Bryggefest
Grilling, sommarkveld, rips, goe jenter, herlig latter


...og så va det semesterstart igjen

1 kommentar:

Solveig sa...

Volley på Sandvesanden ja, me har endå tegod å vær der samtidig:P