torsdag 29. mai 2008

Lyspunkter i eksamenslesingå

Greit.. me studentar syte og klage øve eksamensperioden! Men det e kje så verst egentlig! For nå innser eg kor interessant stoffet egentlig e, og lesesalen e kje så galen med felles pausar! Spesielt ispausen kl 2 e digg! Is og sol på taket på skulen:)

Og om kveldane e det ekstra kjekt å finna på nåke når ein har tilbragt heile dagen inne på lesesalen med vissheten om at solå skinne ute! Kvar dag har sine små lyspunkt! Her ein dag fekk eg kort i posten av Maria Kristine, kos! På tirsdagskvelden va eg og Kristian oppe på knausen bak leiligheten hans og nøyt den fine kvelden, og i går hadde me bye-bye-salem-party, eller kaffislaberas om du vil! Med nærmare 30 stk i leiligheten, og med kveldssolå rett på va det godt og varmt, men kjekt! Og i dag hare eg og Lillian lagt oss go middag:) Det ska ikkje alltid så møkje te!

Det e fint å vær student, men det ska bli godt med ferie og, det e det ingen tvil om! 18. juni, det e dagen! Då e eg ferdig med siste eksamen! Fryd og glede!

Ingen kommentarer: