mandag 21. mars 2011

Mmmm tapas!

Escalòn levere kvar gong! Nydelig mat!

Plutselig havna me på Escalòn med gode venner etter lørdagsmøtet, nydelig mat og godt selskap! Me har savna dokke, Johanne og Torgeir, det e alt for lenge siden sist!

Å endelig vær hima i Bergen igjen etter 3 veker va herlig! Eg har virkelig savna å vær hima i leiligheten, og har som vanlig savna Kristian;) Nå e det bare 5 mnd igjen te eg e tebake i Bergen *sukk* (P.S. eg kan godt spara meg for alle "det komme te å gå fort ska du sjå", jada, det komme nok te å sjå ut sånn etterpå, men akurat nå e det drittkjipt å vær i turnus i en by langt vekke frå mannen sin og leligheten sin ska eg sei dokker!)

Sånn ellers elske eg late søndagsmorgenar i leiligheten med kaffi og Kristian, og eg elske grøtbesøk av gode jenter. Kjære Lillian, Victoria og Solveig - dokke e goe! (Og kjære Christine, eg håpe du kan neste gong;)

Ingen kommentarer: