torsdag 21. januar 2010

Små lysglimt



Her ein dag på vei opp te Haukeland gjekk eg forbi ein liten tass som sto og strevde med et par ski, "Unnskyld, men eg trenger egentlig litt hjelp!" Ei søt litå jenta sko ha skidag på skulen, men klarte ikkje å bæra skiene sjøl. Så eg bar skiene for henna mens me gjekk oppover og prata, men sko jo samme veien uansett! Det blei ein fin start på dagen, ein trivelig prat med ei søt og tillitsfull jenta - ein kontast te alle dei andre som haste oppover mot Haukeland!

Ein eller aen plass på vei opp te Haukeland datt mobilen min ut av lommen, så lykken va stor då det ei hyggelig dama svarte i andre enden då eg prøvde å ringa! Ette jobb gjekk eg bort på Haraldsplass Sykehus som ligge rett ved Haukeland og fekk igjen mobilen min. Eg har glømt ut ka du hette snille dama - men takk ska du ha! Håpe du like tulipanene!

1 kommentar:

Maria sa...

Så koselig med hu jentå da :-) åsså så bra at d va ei ærlige snille dama så fant mobilen din! D e godt d fremdeles fins sånne folk :-)