søndag 17. januar 2010

Kvalitetshelg!

Ei deilige helg heilt uten skule og lesing e øve! Me har vore så heldige og har hatt besøk av Maria i helgå, og har bare kost oss heila helgå, kos og mos for alle penga! Skikkelig slappehelg, men av og te e det fantatsisk deilig!


Lange frokostar begge dagane, her har Lillian diska opp med nysteikte scones, og med masse pålegg, levande lys og kakao blir det ein deilig helgefrokost:) I dag nøyt me eggerøra og nysteike rundstykker. Det e fint å våkna av småprating på kjøkkenet og veta at ein har heile dagen foran seg med gode venner uten stress!

Ette lang frokost og x-box speling (Victoria vant i julå, og zombie-tennis ser ut te å vær avhengighetsdannande!), blei det ein aldri så liten bytur med litt vindusshopping, og så måtte eg visa fram brudekjolen:) Maria ska jo vær min forlovar, men har ikkje sett kjolen før nå. Nå begynne bryllupet å nærma seg!

Ette brudekjolekikking forlot eg dei andre tri te fordel for et kafébesøk med Karoline, utrulig koselig! Siden hu har vore på utveksling i Australia i et halvt år va det nok å prata om, nå blir me nesten naboar og, det blir kjekt!


Pygmalion hadde veldig god kaffi, anbefalest! Dessuten e alt økologisk:)

Lørdagskvelden inviterte med Kristian og gutta i Jørgen Moes på pizza og Lillians deilige heimalagde karamellpudding før det bar av gårde på finfint møte i Salem:)



Dagen i dag har sikkert bidratt til aldri så lite muskelatrofi (="muskelsvinn"), for eg har sotte og preika i sofaen heile dagen. Men kvalietstid med tid te den gode samtalen (/det gode fjaset) e og viktig av og te! Kaffi og sjolodade og ein knepen seier te meg og Maria over Lillian og Victoria i Alias gjorde søndagen komplett!


Nå har Maria reist og me e på vei i seng, i mårå vente praksis og skule igjen...

1 kommentar:

Lillian sa...

Eg må sei eg legge merke te "eg tar ikkje bilde av dokke barra bordet bilde her" Ser jammen meg ut som me storkose oss:)